mandag den 22. august 2011

Cute lampe (DIY)


Virkelig sød lampe til en prinsesses værelse! Billede lånt her

FREMGANGSMÅDE
- Du smører et tyndt lag tapetklister på ballonen
- Herefter smører du "stoffet" ind i en ordentlig omgang tapetklister, så de er gennemvædet
- Du hænger ballonen op i en snor
- Så skal "stoffet" klistres på ballonen - sørg for at de overlapper hinanden
- For at være på den sikre side, giver du lige hele overfladen en gang tapetklister
- Så skal hele molevitten tørre og når du er har sikret dig at det er tørt, sprænger du ballonen
- Til slut klipper du et passende hul i toppen til fatningen og en sparepære (som ikke bliver så varm). 

God fornøjelse...



7 kommentarer:

  1. Det er da bare den bedste idé nogensinde! Tror vidst lige jeg må i genbrugen og finde gamle blondesager og så igang - det er jo den perfekte flyt-hjemmefra-gave til min søster.

    SvarSlet
  2. Wau,, det er kreativt, fint, billigt og meget feminimt.

    Men .. .. .. hvordan får du ballonen ud? Når blonden er tør..

    // Sandra

    SvarSlet
  3. Kan desværre ikke selv tale af erfaring, for har endnu ikke forsøgt selv. Men forestiller mig, at man springer ballonen og fisker stykkerne ud af den nye (og tørre) lampeskærm. Skriv endelig når i har forsøgt jer, så vil jeg gerne dele jeres billeder her på bloggen. :-) God fornøjelse..

    SvarSlet
  4. Ahh øv .. Kunne ellers godt bruge en guide ;) Jeg er ikke så fingernem, hvis der ikke er en guide til mig ;)
    Men rigtig god ide.

    // Sandra

    SvarSlet
  5. Så er der en udførlig guide tilføjet, efter lidt googlesøgning. :-)

    SvarSlet
  6. Ej, 1.000 tak for guiden ;) det kunne virkelig være sjovt at lave ;)
    //Sandra

    SvarSlet
  7. Ej hvor er det en sød og fin idé...den må jeg lige skrive bag øret hvis der engang kommer en lille pige til samlingen :)

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...